dnes bych si s Vámi rád popovídal o trochu vážnějších tématech. Dnešní “chlubící” doba často vybízí k tomu honosit se pouze úspěchy. Já si ale myslím, že pro udržení střízlivého pohledu je důležité a mnohdy nezbytné, si čas od času také nasypat popel na hlavu. A do toho se pustím právě teď.
Nacházíme se ve velmi turbulentní době, která letos položila nejednu firmu. My se snažíme ekonomický vývoj ustát s hlavou vztyčenou, abychom mohli i nadále podporovat tradiční řemeslo napříč kontinenty. Bohužel ani nám se některé dopady nevyhnuly.
Na spoustu překážek jsme narazili v naší logistice. Přešli jsme na nový systém odbavování zásilek v dobré víře, že se celý proces urychlí a Vaše objednávky budou odcházet jako když luskne. Bohužel jsme až po cestě naráželi a stále narážíme na problémy, které nemohl nikdo predikovat. Snažíme se s nimi vždy vypořádat co nejrychleji a nejefektivněji.
Další pole, kde vnímám naše nedostatky, je komunikace s Vámi. Ač jsme tomu věnovali plné úsilí, prodleva v odpovědích na Vaše dotazy se zvětšila. Protože se snažíme každému zákazníkovi poskytnout plnohodnotné informace, fronta se zvětšuje a stačí málo, aby některý z 500 e-mailů, které nám denně chodí, zapadl. Na tomto především chceme v příštím roce zapracovat, protože komunikace je klíčem ke spokojenosti a to nejen při obchodování.
Aby toho nebylo málo, bohužel nastala prodleva v dodání zásilek z našich výrob, kterou jsme nemohli nijak ovlivnit, ikdyž bychom si to moc přáli. Prioritou pro nás v této chvíli bylo informování zákazníků v co nejkratší době, aby se zpožděním počítali a stihli si pod stromeček vytisknout třeba náš vánoční poukaz. Na druhou stranu jsme byli letos zatím nejtransparentnější v uváděné době dodání a jsme moc vděční, že jsou naši zákazníci ochotní si na svůj kousek poctivého řemesla počkat i několik týdnů.
Pokud jste právě Vy jedním z našich letošních 30 000 zákazníků a některá z výše uvedených situací se Vás osobně dotkla, přijměte prosím upřímnou omluvu moji i celého týmu Bagind. Věřte, že jsme si nedostatků vědomi a neustále na nich pracujeme. Před 6 lety jsem ani nevěděl, jak komunikovat s úřady a teď jsem tady - vedu firmu se dvěma e-shopy a 5 kamennými prodejnami a snažím se dělat maximum pro to, aby vše šlapalo jak má. Chybami se člověk učí a já jsem si jist, že už teď jsem opět o krok blíže k tomu, abychom zvládli uspokojit všechny naše zákazníky.
Děkuji Vám za Vaši přízeň a trpělivost,
Váš Lukáš, zakladatel Bagind